Monday 11 November 2019

Kita yang tiada

Kau dan waktu bersendiri.  

Aku tahu, kau masih butuh waktu untuk kenali diri dan fisik rasa yang tertinggal.  

Aku juga tahu, kau masih kalah dengan kenangan yang belum mampu aku ertikan pedih atau sukanya masa dan ketika itu.  

Justeru, aku ingin bersama, lewati jalan itu untuk wujudkan kita.  Tapi aku semakin hampir pada kekalahan. 

Aku lelah, merasa tidak dihargai terus. Merasa kau hanya dengan duniamu.  Kau hanya dengan cara kau tanpa mengerti kita.  

Jadi aku kembali seperti dulu. Jalan sendiri lagi, tidak mahu susahkan cerita yang belum tentu kau simpan dalam hati. Biar aku saja tenang sama cinta. 

Teruskan.. tanpa aku. 

No comments:

Post a Comment

Am I useless?

Ada waktu, we will felt like 'we good for nothing'. Talk to my husband, that I'm so sorry.  He. who actually feed me, give me p...